Karadeniz Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü'nü kutladı. Posbıyık, mesajında; "Halkın haber alma özgürlüğü için büyük bir özveriyle çalışan tüm basın emekçilerinin, 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü kutlu olsun' ifadesine yer verdi.

"Erdemir ve Ereğli'nin birlikte büyümesini istiyoruz"
"Erdemir ve Ereğli'nin birlikte büyümesini istiyoruz"
İçeriği Görüntüle

posbıyık10ocak