Kdz. Ereğli Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri kent genelindeki bulvar, cadde ve sokaklarda kaldırım işgallerine karşı temizlik çalışmasını sürdürüyor.

İlçe emniyet müdürlüğüne bağlı polis ekiplerinin de destek verdiği operasyonda; kaldırımlara konan plastik duba, reklam flama ve tabela, lastik ve benzeri işgal malzemeleri tek tek toplandı.

Erdemir ve İbrahim Efe caddesinde kaldırımlar işgallerden temizlendi, 3 işyerine cezai işlem uygulandı.

Zabıta Müdürü Halit Aydın, bundan sonra da yaya kaldırımlarında işgallere izin vermeyeceklerini belirterek, katkıda bulunan polis ekiplerine teşekkür etti.